Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus2000.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Cerințe:
  • Cunostinte operare calculator – nivel mediu;
  • Sa fie o persoana foarte organizata;
  • Sa aiba abilitati de coordonare si verificare;
  • Cunostinte piese schimb auto – avantaj;
  • Persoana organizata, cu foarte bune abilitati de comunicare, capacitate de invatare, cu orientare spre rezultat.

Sarcini si responsabilități:
  • Receptioneaza cantitativ si calitativ marfurile care intra in depozit;
  • Asigura repartizarea, ordonarea si depozitarea corecta a produselor din depozit in conditii de siguranta si integralitate;
  • Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare;
  • Participa la inventarele periodice;
  • Asigura livrarea din gestiune catre ateliere/terti si descarcarea de gestiune (bonuri de consum, transfer, facturi, etc.).

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masa;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Aptitudini de comunicare, negociere, adaptabilitate
  • Capacitate de organizare și de planificare
  • Empatic, organizat, energic și proactiv
  • Disponibilitate și dinamism
  • Dedicat lucrului bine făcut și satisfacției clientului

Sarcini si responsabilități:
  • Capabil să identifice piese de schimb, cunoaște normativele de timp din programele specifice ale constructorilor sau din alte programe generice, pentru alte mărci
  • Întocmește antecalculații, obține oferte de preț, comanda piese din platforme furnizori
  • Are cunoștințe tehnice solide, capabil să comunice și să se conecteze la client și colegi
  • Consiliază clienții în relația cu societățile de asigurări și oferă acestora informații detaliate asupra lucrărilor necesare și modul de soluționare a dosarelor de daună
  • Cunoște procedurile de lucru și asigură relația cu societățile de asigurări

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente
  • Salariu corect, conform realizărilor
  • Tichete de masa
  • Pachet servicii medicale
  • Concediu de odihnă garantat
  • Acces la tehnologie modernă

Aplică acum


Cerințe
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria minimum B;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj;
  • Permis de conducere categoria C si E - avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respectă standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participă la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Cazare;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Depășirile de plan se plătesc suplimentar;
  • Pachet de servicii medicale private;
  • Mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă;
  • Cursuri de formare la Producători;
  • Acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault.

Aplică acum