Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus2000.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Candidatul ideal
  • Aptitudini de comerciant;
  • Cunoașterea tehnicilor de vânzare reprezintă un avantaj;
  • Ordonat/organizat;
  • Multitasking (poate să aibă în lucru 2-3 sarcini simultan, nu trebuie să piardă nici una);
  • Bune cunoștințe de operare în Windows și programe sub Windows;
  • Permisul de conducere reprezintă un avantaj;
  • Aptitudini de comunicare, negociere, adaptabilitate;
  • Capacitate de organizare și de planificare;
  • Empatic, organizat, energic și proactiv;
  • Cunoștințe bune de operare pe calculator;
  • Dedicat lucrului bine făcut și satisfacției clientului.

Sarcini si responsabilități:
  • Contactează telefonic clienții și vinde serviciile companiei;
  • Gestionează solicitările primite online, o redistribuie departamentului de interes, urmărește închiderea solicitărilor;
  • Preia apelurile telefonice, identifică nevoile clienților și efectuează programări în service, sau dirijează sarcini spre colegii de specialitate;
  • Susține antecalculațiile întocmite și obține programări în service;
  • Se asigură de introducerea corectă a datelor clientului în sistem informatic;
  • Activitate de Happy Call, care vizează obținerea de informații privind satisfacția față de serviciile firmei și privind diverse aspecte ale activității firmei;
  • Contactează clienții pentru confirmare programare.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Aptitudini de comunicare, negociere, adaptabilitate
  • Capacitate de organizare și de planificare
  • Empatic, organizat, energic și proactiv
  • Disponibilitate și dinamism
  • Dedicat lucrului bine făcut și satisfacției clientului

Sarcini si responsabilități:
  • Capabil să identifice piese de schimb, cunoaște normativele de timp din programele specifice ale constructorilor sau din alte programe generice, pentru alte mărci
  • Întocmește antecalculații, obține oferte de preț, comanda piese din platforme furnizori
  • Are cunoștințe tehnice solide, capabil să comunice și să se conecteze la client și colegi
  • Consiliază clienții în relația cu societățile de asigurări și oferă acestora informații detaliate asupra lucrărilor necesare și modul de soluționare a dosarelor de daună
  • Cunoște procedurile de lucru și asigură relația cu societățile de asigurări

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Experiență în vânzări – avantaj vânzări auto
  • Abilitați excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate
  • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență
  • Cunoștințe de operare MS Office
  • Permis de conducere cat. B

Sarcini si responsabilități:
  • Monitorizează piața, analizează oportunitățile, identifică clienți potențiali și produsele potrivite acestora, atragerea de clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți
  • Promovează și vinde autovehicule Citroen către clienți persoane juridice și fizice
  • Ofertează, negociază și încheie contracte de vanzare-cumparare; Se ocupă de întreg procesul contractare-livrare autovehicul
  • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților
  • Participă la cursurile de formare și instruire profesională
  • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Vânzări
  • Actualizarea permanentă a bazei de date

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente
  • Salariu corect, conform realizărilor
  • Tichete de masăe
  • Pachet servicii medicale
  • Concediu de odihnă garantat
  • Acces la tehnologie modernă

Aplică acum


Cerințe
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria minimum B;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj;
  • Permis de conducere categoria C si E - avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respectă standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participă la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Cazare;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Depășirile de plan se plătesc suplimentar;
  • Pachet de servicii medicale private;
  • Mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă;
  • Cursuri de formare la Producători;
  • Acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault.

Aplică acum