Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus2000.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Candidatul ideal
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria B, categoria C si E – avantaj;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare – avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) – avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Executa lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respecta standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participa la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Pasiune pentru domeniul auto;
  • Studii superioare tehnice finalizate;
  • Experiență în activitatea de service – avantaj;
  • Abilități excelente de comunicare, consiliere și negociere;
  • Capacitate de organizare și planificare personală;
  • Orientare spre client și rezultate;
  • Cunoștințe de operare MS Office;
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Consilierea clienților și soluționarea solicitărilor acestora în toate etapele procesului de service;
  • Consilierea și informarea clienților cu privire la volumul, durata și costul lucrărilor efectuate în service;
  • Promovarea activă a serviciilor, pieselor de schimb și accesoriilor disponibile;
  • Înregistrarea exactă a solicitării clientului și elaborarea comenzii de reparație;
  • Urmărirea desfășurării comenzii de reparație, dialog cu șeful de atelier;
  • Preluarea /predare autovehicul către client; explicarea lucrărilor efectuate și a facturii;
  • Mentinerea legaturii cu clientii in scopul informarii in ceea ce priveste stadiul lucrarii si planificarea sa;
  • Actualizarea bazei de date de clienți și asigurarea corectitudinii informațiilor înregistrate;
  • Întocmire devize estimative și transmitere oferte de manoperă și consumabile clienților;
  • Organizarea mobilității clientului prin oferirea activă a serviciilor disponibile;
  • Realizarea indicatorilor de performanță stabiliți;
  • Indeplinirea planului de vanzari asumat cu superiorul direct.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masa;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințele noastre:
  • Experiență în vânzări – avantaj vânzări auto;
  • Abilități excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate;
  • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență;
  • Cunoștințe de operare MS Office;
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Monitorizează piața, analizează oportunitățile, identifică clienți potențiali și produsele potrivite acestora, atragerea de clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți;
  • Promovează și vinde autovehicule către clienți persoane juridice și fizice;
  • Ofertează, negociază și încheie contracte de vanzare-cumparare; Se ocupă de întreg procesul contractare-livrare autovehicul;
  • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților;
  • Participă la cursurile de formare și instruire profesională;
  • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Vânzări;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente
  • Salariu corect, conform realizărilor
  • Tichete de masăe
  • Pachet servicii medicale
  • Concediu de odihnă garantat
  • Acces la tehnologie modernă

Aplică acum


Oferim:
  • venit salarial competitiv: nivel profesional 4 - 3000 lei net, nivel profesional 3 - 2500 lei net
  • tichete de masă
  • depășirile de plan se plătesc suplimentar
  • pachet de servicii medicale private
  • mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă
  • cursuri de formare la Producători
  • acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault

Cerințe
  • calificare in domeniu
  • cunoștințe tehnice de specialitate
  • preocupat de perfecționarea profesionala
  • permis de conducere categoria minimum B
  • experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj
  • cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj
  • permis de conducere categoria C si E - avantaj

Sarcini si responsabilități:
  • execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor
  • efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor
  • respectă standardele si procedurile de lucru
  • urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb
  • participă la cursurile de formare si instruire profesionala

Aplică acum