Cine suntem

Cu o tradiţie de peste 35 de ani în domeniul auto și un portofoliu de peste 40.000 de clienţi fizici și juridici, Autoglobus Timișoara și-a extins și îmbunătăţit în permanenţă activitatea pentru a răspunde cerințelor clienţilor și a oferi servicii de specialitate de cea mai înaltă calitate.

În prezent vă oferim la preţuri competitive o gamă completă de servicii și produse auto, utilizând tehnologii de ultimă generaţie și un personal înalt calificat.

Atât specialiștii cât și personalul dedicat relației cu clienții sunt incluși în fluxul permanent de formare profesională, frecventând programe de cursuri organizate de companie, de producătorii pe care-i reprezentăm, sau de furnizorii de piese de schimb și materiale.

Autoglobus - Imagine Aeriala

Istoria Autoglobus

Suntem continuatorii unei tradiții de peste 35 de ani în furnizarea de servicii de specialitate auto, functionând sub diverse nume juridice din iulie 1980: Dacia Service, Oltcit Service, Centrul Auto IATSA 2, Auto Cardo, și în prezent Autoglobus.

În acest timp am reprezentat cu succes mai mulți constructori de automobile: Dacia, Oltcit, Daewoo, Mazda sau Saab. Astăzi avem onoarea să reprezentam producătorii Chevrolet, Citroen, Dacia, Iveco, Renault și Opel.

Până în 1990 eram una din cele trei locații de specialitate auto din oraș, astăzi suntem o referință în peisajul geografic local și în domeniul auto în special.

Suntem Distribuitori și reparatori autorizați Citroën din anul 2000, Opel din 2002, Chevrolet din 2004, și reparatori autorizați Dacia din 1997.

De asemenea suntem auditați și autorizati RAR pentru executarea de lucrări mecanice, electrice și de caroserie pentru majoritatea mărcilor auto existente în circulație în România.

  • Dacia si Olcit
  • Olcit
  • Daewoo
  • Dacia
  • Citroen
  • Opel
  • Chevrolet
  • Saab
  • Mazda
  • Iveco
  • Renault
  • Thule
  • Autoglobus

Serviciu de Call Center, Fidelitate și Happy Call

Autoglobus-Call Center

Echipa noastră de Call Center este dedicată comunicării cu dvs, inclusiv în afara orelor de program. Preluăm toate solicitările venite prin telefon, email, online și fax și vă asigurăm o comunicare fluentă și un răspuns operativ în relația cu consilierii noștri.

În plus, beneficiați automat de pachetul de fidelitate Autoglobus, prin care gestionăm asigurările, Inspecțiile Tehnice Periodice si reviziile dumneavoastră următoare și vă informăm în timp util de necesitatea reînnoirii sau efectuării acestora.

Suntem interesați constant de satisfacția dumneavoastră pentru produsele și serviciile achiziționate și vă contactăm periodic pentru a vă solicita opinia.

Orice potențială nemulțumire o tratăm cu maximă seriozitate, implicând managementul companiei în remedierea oricăror deficiențe constatate.


Serviciu de Calitate & Garanție Autoglobus

Autoglobus-Call Center

Suntem preocupați și ne asumăm responsabilitatea livrării unor produse și servicii de înaltă calitate și implicarea tuturor angajaților pentru satisfacția dumneavoastră deplină.

Vă garantăm întreaga noastră disponibilitate pentru părerile, sugestiile și reclamațiile dumneavoastră și vă asigurăm că vor fi tratate cu maximă seriozitate si atenție.


Protecția Mediului

Autoglobus-Call Center

Certificarea anuală pentru un sistem integrat de calitate și mediu și autorizarea și supravegherea de către Agenția Națională de Mediu sunt argumente care dovedesc preocuparea permanentă a echipei noastre pentru desfășurarea activității la cele mai înalte standarde și în deplină atenție față de mediul înconjurător.